دانلود بازی Dead Rising 4 برای PC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Dead Rising 4 Windows 10 Editon-3DM

همانند دیگر نسخه‌های این سری، Dead Rising 4 در نقشه‌ای بزرگ و یک‌پارچه و جهان‌باز دنبال می‌شود و پر از مغازه‌های مختلف، اسلحه‌های جورواجور و کارکترهایی است که در طول راه با آن‌ها رو به رو خواهید شد. یکی از تفاوت‌های بزرگی که این نسخه نسبت به نسخه‌های دیگر، مخصوصا اولین شماره Dead Rising دارد، این است که کل شهر و فروشگاهی که در آن بازی در جریان است کاملا حال و هوای کریسمس به خود گرفته و حتی اتفاقات و برخی از اسلحه‌های بازی جوری طراحی شده‌اند که کریسمس را با آن‌ها جشن بگیرید! یکی از مهم‌ترین تغییرات بازی حذف سیستم تایمر است که شما را در انجام بسیاری از کارها محدود می‌کرد. اما حالا با حذف این سیستم شما قادر هستید هر چقدر که دل‌تان می‌خواهد زامبی بکشید و با آن‌ها بازی کنید. البته شاید برای برخی از بازیکنان قدیمی این سری، حذف سیستم تایمر کمی ناراحت کننده به نظر برسد، چرا که این سیستم در مواقعی باعث جذابیت بازی می‌شد، اما خب آن بازیکنانی که عاشق وقت گذرانی با زامبی‌ها هستند از حذف این سیستم استقبال خواهند کرد.

حال با توجه به حذف سیستم تایمر و اینکه بازی در زمان کریسمس دنبال می‌شود، کشتن زامبی‌ها به همراه ابزار بسیار جذابی که در بازی قرار داده شده است بیش از پیش سرگرم کننده خواهند بود. انواع و اقسام اسلحه‌های خنده دار و جالب در بازی قرار داده شده‌اند که با دیدن‌شان دوست دارید برای یک بار هم که شده آن‌ها را تست کنید. بیشتر اسلحه‌های بازی جنبه آتش بازی‌های سال نو را ایفا می‌کنند اما در عین حال قدرتمند طراحی شده‌اند. انواع و اقسام سلاح گرم، کمان‌، ابزار نبردهای تن به تن و بسیاری دیگر در بازی وجود دارند که تک تک آن‌ها فقط برای سرگرمی ایجاد شده اند، نه چیز دیگر. یکی از تغییراتی که در بازی ایجاد شده تا تجربه کشتار جمعی زامبی‌ها را یک ‌پارچه‌تر کند، مجزا کردن سه دکمه اصلی نبردها در بازی است. این بار به جای این که در حین بازی سعی کنید بین اسلحه‌ها، ابزار سرگرمی و ابزار نبردهای تن به تن سوییچ کنید، حال سه دکمه مجزا برای هر یک از این ابزار تعبیه شده است تا سرعت عمل در حین بازی بیشتر شود.

 

البته هنوز هم برای انتخاب اسلحه متفاوت باید در میان انبوهی از زامبی‌ها به سراغ دایره اسلحه‌ها بروید، اما به هر حال با جدا کردن سه ابزار نبرد متفاوت حال شاهد روان‌تر شدن خوش‌ گذرانی‌ها با زامبی‌ها هستیم. با توجه به این شرایط، سیستم امتیازدهی یا همان کامبو‌ها نیز پر رنگ و لعاب تر شده است. این سیستم در Dead Rising 4 هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد، اما از آن هیجان‌انگیزتر زمانی است که به امتیاز مشخصی برسید. هنگامی که به امتیاز معین شده‌ای دست پیدا کنید، فرانک وست قادر است با ابزاری که در اختیار دارد ضربات بسیار ویژه‌ای را روی زامبی‌ها پیاده کند. مثلا تبری با عنصر رعد و برق در بازی وجود دارد که ضربه ویژه آن باعث می‌شود همانند چکش ثور طوفانی از رعد و برق ایجاد شود. تعداد این ابزار در بازی بی‌شمار است و استفاده از آن‌ها در میان انبوه زامبی‌ها جذابیت خاصی دارد. از آن طرف شمشیری وجود دارد که با استفاده از آن زامبی‌ها یخ می‌زنند و تنها با یک ضربه می‌توان آن‌ها را خرد کرد.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی:

Dead-Rising-4-screenshots Dead-Rising-4-screenshots

Dead-Rising-4-screenshots Dead-Rising-4-screenshots

Dead-Rising-4-screenshots Dead-Rising-4-screenshots

Dead Rising 4 is an open world survival horror action-adventure video game developed by Capcom Vancouver and published by Microsoft Studios for Microsoft Windows and Xbox One. It was announced at Microsoft’s E3 2016 press conference on June 13, 2016. It features the return of Frank West, and is set in a Christmas-themed Willamette, Colorado. The game was released worldwide on December 6, 2016.

 

The player reassumes the role of photojournalist Frank West, who has returned to Willamette, Colorado during the Christmas season, which has been overwhelmed by another zombie outbreak.Unlike its predecessors, the game will not feature a timer system or story co-op gameplay. As with the other games in the series, the game will feature an open world setting. Terence J. Rotolo will not be returning to voice Frank West, with Dead Rising asset manager Trant Lee-Aimes stating, “We wanted to work with someone to provide a more grizzled, older take on Frank at this stage.” This change proved controversial among some fans, leading them to petition the developer to restore Rotolo as West.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel i5-2400 / AMD FX 6300
RAM: 6GB
GPU: GTX 760 (2 GB) / HD 7850 (2 GB)
DX: DirectX 11
Windows Version: Windows 10 Anniversary Edition 64-bit With Update 29th of September 2016
Store: 50GB

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel i7-3770 / AMD FX 8350
RAM: 8GB
GPU: GTX 970 (4 GB) / R9 290 (4 GB)
DX: DirectX 11
Windows Version: Windows 10 Anniversary Edition 64-bit With Update 29th of September 2016
Store: 50GB

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

کاربران عزیز سلام،

همان طور که مستحضر هستید بازی Gears of War 4 از قفل گذاری بسیار پیچیده شرکت مایکروسافت استفاده می کند که می توان گفت احتمال کرک شدن آن نزدیک به صفر هست مگر اینکه بازی پس از مدتی در شبکه استیم منتشر شود یا اینکه در نهایت امر بتوانند بازی را bypass کنند. به همین دلیل وبسایت دانلودها اکانت رسمی بازی را برای شما عزیزان به صورت کاملا اختصاصی با کمترین قیمت تهیه کرده است.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به لایسنس رسمی بازی دارید. این لایسنس رسمی قابلیت آنلاین بازی کردن بازی را داشته و شما کاربر و مشترک رسمی بازی Dead Rising 4 می شوید که می توانید از قابلیت های آن لذت ببرید. پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب تصویری کاملا شفاف برای شما ارسال خواهد شد.

—————————————————————————

خرید لایسنس Original Microsoft Wallet; Standard Edition بازی، کاملا اوریجینال:

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

لینک دانلود:

=========================================

3DM Release

 

توجه!! کاربران عزیز، طبق گفته ی مایکروسافت، نسخه استیم بازی Dead Rising 4 در ماه مارس 2017 عرضه خواهد شد. نسخه پیش رو نسخه ویندوز 10 (مثل Quantum Break, Gears of War, Forza Horizon 3) می باشد. احتمال کرک شدن روی نسخه استیم بسیار بسیار بالا هست ولی چیزی قطعی نیست.

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

دانلود پارت 21 : Direct Link

دانلود پارت 22 : Direct Link

دانلود پارت 23 : Direct Link

دانلود پارت 24 : Direct Link




:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Dead Rising 4 برای PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Dead Rising 4 , دانلود بازی Dead Rising 4 , دانلود بازی ددرایزینگ 4 , دانلود فول آنلاک بازی Dead Rising 4 , دانلود نسخه فشرده بازی Dead Rising 4 , دانلود نسخه کامپیوتر بازی Dead Rising 4 , دانلود نسخه کم حجم بازی Dead Rising 4 , هشتاپلی , هشتادپهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 17 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی